Credits.
× design: 082dizajn ©
× html: x
× picture: x
Najljepši cvijet, ljepši i od ruže... oleadner... toliko otrovan da vas može ubiti....

hot boy icon Pictures, Images and Photos

Ja sam onaj koji je preživio. I ovdje pišem. A pišem zato da opustim um. Često pišem u prvom licu kako bi se bolje uživjeli u problem glavnih likova. Nemam se volje ni vremena zamarati gramatikom i nadam se da mi ne zamjeraš Dragi Čitatelju(ako nekoga ipak smeta vrlo rado ću mu poslati post ranije da ga prepraviwink ) .
Okusi moj život, krvavo crveni oleander...


Što je piscu trenutno na umu: povezujem Jibrail i Arb, Ari dječak s moćima, Zaboravljena sjećanja i priče o Damyenu u jednu veliku priču. Ne mogu reći da sam ovo planirao. It just happened. I malo sam loše volje zbog matura koje dolaze. Tak da ne stižem puno pisat.

Ari: dječak s moćima.

Arijan

Boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos

<3.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta
9. Prva riječ na latici cvijeta
10. Prvo slovo druge riječi na cvijetu


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj

Mrzio sam je(Jibrail i Arb part II.)

1. Laži mi ljubavi
2. Stanje stvari
3. Previše drame pretvorilo me u led
4. The hardest ones to love are the onese that need it most
5. U malim stvarima je velika moć
6. Nesan




Zaboravljena sjećanja

1. Ch1.
2. Ch2.
3. Ch3.
4. Ch4.
5. Ch5.
6. Ch6.
7. Ch7.


Fan art

Fan art


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

I'm on a neverending quest to save my girlfriend... Wops! I mean boyfriend. Ftw!.


za one koji me ne poznaju... dajem si jako puno slobode kad je povezano s umjetnosti i također vjerujem da mi duša nema spol pa se nemojte iznendait ako vam se jednom predstavim u ženskom rodu a sljedeći puta počnem govoriti u muškom. ja sam umjetnik. kog smeta nek mi se makne s bloga. joj, da! ako me želite kontaktirati možete me žicat mail u boxu ili mi pošaljite link od svog fejsa pa vas dodam sretan



Icon Pictures, Images and Photos

Boy Site Model Icon Pictures, Images and Photos

Sitemodel Icon Pictures, Images and Photos

cosplay icon Pictures, Images and Photos

me as deidara Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

XANDIR Pictures, Images and Photos

xandir giggle Pictures, Images and Photos

Xandir Icon Pictures, Images and Photos

Strong Xandir Pictures, Images and Photos

HB Xandir Pictures, Images and Photos

Drawn Together Xandir Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Popo Pictures, Images and Photos

Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta

Sveti otok nasred jezera.... Tu sam trebao biti okrunjen. Promatrao sam ga iz daljine.

-Djeluješ zabrinuto.-

Čuo sam glas iza sebe. Sedma Sjena stajao je pored mene. Od svih on me najbolje poznavao. Divio sam se njegovoj moći. Bio je dosta mlad a već je mogao promijeniti svoje tijelo(sjene su imale moć poput shapeshiftera iako su morale tu i tamo vraćati svoj pravi oblik). Promatrao sam ga, ili da kažem nju. Uvijek je mijenjala oblik u muško zato jer mi se htjela približiti. Nisam to razumio, ali bio sam pomalo zavidan što ima moći na tako visokoj razini. Volio sam je, ali ne znam na koji način. Naš odnos nadilazio je stvarnost, bio je vrlo čudan. Ni sebi ga nisam mogao objasniti, a kamoli nekome drugome. Tužno sam pogledao te blijedo plave oči.

-Advachiel... Bojim se...-

Procvilio sam. Bilo je to njeno/njegovo(kad imate moć kao shapeshifteri zaista vam nije bitno) pravo ime i samo sam ga ja znao, samo sam ja znao istinu. Oči su mi se ispunile suzama, sjeo sam na pod i sklupčao se. Da je netko vidio ovaj prizor nikada nebi rekao da smo jednako stari. Djelovao sam poput uplašenog djeteta.

-Flo... Moraš se smiriti.-

Osjetio sam njegove ruke oko sebe.

-Zašto da poslušam nekoga tko se nikada ne prikazuje u svom pravom obliku?-

Bio sam pomalo živčan. Digao sam pogled, do mene je klečala predivna djevojka.

-Hoćeš li me sad poslušati?-

Upitala me zabrinuto. Već sam i zaboravio kako zapravo igleda. Riječima nisam znao opisati tu zvijezdu pored sebe. Bila je čak i lijepša od kraljice. Tužno sam ju pogledao. Njen pogled me smirivao, ali osjećao sam da će doći i nešto iza toga. Ona je možda imala sposobnost mijenjati oblik, ali ja sam bio onaj koji je predosječao budućnost. Nešto je bilo čudno u njoj. Advachielin pogled me privlačio. Ne mogu se pohvaliti da sam imao tada iskustva. Prvi puta se ovo dogodilo. Nekako kao da me neka sila gura na nju, približio sam se i počeo je ljubiti. Ona je uzvraćala. Ne, mi nismo bili ljubavnici, mi smo bili nešto drugo... Bili smo tu jedno za drugo...

Te večeri, večeri prije moje krunidbe predali smo se jedno drugomu u mirisnoj travi okupani tamom noći.

* * *

Približavao se trenutak kada će sva tri sunca izaći na nebo. Stajao sam na otoku pored kraljice. Narod se okupio na obali jezera. Tyra, kraljica čije ime je značilo 'zvijezda', počela je prizivati elemente. Promatrao sam je ukočeno stojeći ispod bijelog drveta koje je u ovo doba godine imalo rozu krošnju. Prišla mi je napokon recitirajući pjesmu na drevnom jeziku. Gubio sam se u tim riječima, kao da su me vukle van tijela. Promatrao sam sam sebe, tamo visoko iz zraka. Kleknuo sam dok mi je ona stavila veliku pernatu krunu na glavu(koju hvala bogu neću morati nostiti nikad osim za svečenostima). Narod je klicao, ali jedna osoba je nedostajala u toj gužvi.. Advachiel...

Kasnije kad je slavlje završilo, kad sam se duhom vtario u svoje tijelo odlučio sam je pronaći. Na putu me presreo Trydil.

-Sedma Sjena ti poruča da je morao otići u Bijeli Grad. Zamolio me da ti čestitam u njegovo ime.-

Ove riječi su me pogodile. Da sam mogao otišao bi odmah za njom, ali morao sam se brzo vratiti na razgovor s kraljicom.

-Hvala. Ako se vrati reci mu da me posjeti.-

-Djeluješ nekako odraslije Flo.-

Nasmješio sam se i krenuo nazad na dvor. Zašto je otišla? Zašto je uopče vječno shapeshiftala u muškarca? Trebao sam je ovdje. Ma i da je golub ili leptir bilo bi mi svejedno, samo da je ovdje. Postao sam kralj tek prije par sati, a breme me već gušilo. Nisam ni shvatio da sam ušetao u vrt sve dok me kraljica nije primila za ruke. Digao sam pogled nekako iznenađeno kao da se budim iz dubokog sna. Nije ništa govorila, vjerojatno je znala kako se osjećam. Laganim pokretima milovala mi je lice. Na trenutak kao da sam vidio Advachiel ispred sebe. Nisam znao što mi se događa u srcu, sve je bilo vrlo čudno. Sjedao sam tako nepomično zureći u kraljicu koja je uspjela održati mir stotinama godina.

* * *


-Veličanstvo! Veličanstvo!-

U vrt je utrčao vilenjak duge zlatne kose.

-Bijeli Grad je pao veličanstvo. Neprijatelj kreće na nas.-

Gledao sam tog lika s nevjericom. Pa tek sam bio okrunjen, a ovo nije slutilo na dobro. Znao sam da je Advachiel dobro, njena golubica sjedala je na stablu do nas. Brinulo me nešto drugo. Znao sam što će biti. Kraljica je žurno ustala, više se nije moglo raspravljati o miru. Krvoločna lavica je ustala.

-Presrest ćemo ih prije nego dođu do grada. Reci vojsci neka se pripremi, krećemo odmah.-

Ozbiljno je rekla vilenjaku

-Ako budem ubijena, zaštiti prvo bića onda zemlju.-

Dobacila mi je odlazeći. Ostao sam sam u vrtu. Nekako nisam imao dobar tjedan, sve se rušilo pred mojim očima. Okrenuo sam se prema golubici.

-Vodi me do nje.-



Komentari [12]

<< Arhiva >>