Credits.
× design: 082dizajn ©
× html: x
× picture: x
Najljepši cvijet, ljepši i od ruže... oleadner... toliko otrovan da vas može ubiti....

hot boy icon Pictures, Images and Photos

Ja sam onaj koji je preživio. I ovdje pišem. A pišem zato da opustim um. Često pišem u prvom licu kako bi se bolje uživjeli u problem glavnih likova. Nemam se volje ni vremena zamarati gramatikom i nadam se da mi ne zamjeraš Dragi Čitatelju(ako nekoga ipak smeta vrlo rado ću mu poslati post ranije da ga prepraviwink ) .
Okusi moj život, krvavo crveni oleander...


Što je piscu trenutno na umu: povezujem Jibrail i Arb, Ari dječak s moćima, Zaboravljena sjećanja i priče o Damyenu u jednu veliku priču. Ne mogu reći da sam ovo planirao. It just happened. I malo sam loše volje zbog matura koje dolaze. Tak da ne stižem puno pisat.

Ari: dječak s moćima.

Arijan

Boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos

<3.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta
9. Prva riječ na latici cvijeta
10. Prvo slovo druge riječi na cvijetu


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj

Mrzio sam je(Jibrail i Arb part II.)

1. Laži mi ljubavi
2. Stanje stvari
3. Previše drame pretvorilo me u led
4. The hardest ones to love are the onese that need it most
5. U malim stvarima je velika moć
6. Nesan




Zaboravljena sjećanja

1. Ch1.
2. Ch2.
3. Ch3.
4. Ch4.
5. Ch5.
6. Ch6.
7. Ch7.


Fan art

Fan art


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

I'm on a neverending quest to save my girlfriend... Wops! I mean boyfriend. Ftw!.


za one koji me ne poznaju... dajem si jako puno slobode kad je povezano s umjetnosti i također vjerujem da mi duša nema spol pa se nemojte iznendait ako vam se jednom predstavim u ženskom rodu a sljedeći puta počnem govoriti u muškom. ja sam umjetnik. kog smeta nek mi se makne s bloga. joj, da! ako me želite kontaktirati možete me žicat mail u boxu ili mi pošaljite link od svog fejsa pa vas dodam sretan



Icon Pictures, Images and Photos

Boy Site Model Icon Pictures, Images and Photos

Sitemodel Icon Pictures, Images and Photos

cosplay icon Pictures, Images and Photos

me as deidara Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

XANDIR Pictures, Images and Photos

xandir giggle Pictures, Images and Photos

Xandir Icon Pictures, Images and Photos

Strong Xandir Pictures, Images and Photos

HB Xandir Pictures, Images and Photos

Drawn Together Xandir Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Popo Pictures, Images and Photos

Treća latica tek otvorenog cvijeta

Sjećao sam se tog lica... Ah da, bila je to djevojka koja je djevojčici(nadam se da vas ne smeta što Manwathiel tako zovem) nanjela mnogo boli. Prolazio sam ulicom i vidio tu djevojku kako plače. Snow... Da, tako se zvala. Bila je dvolična, a možda... Možda i nije, ipak, bila je dijete... Oke! Priznajem! Meni su svi djeca(a ja najveće)! Nije to bila bog zna kako lijepa djevojka, a opet nije bila ni ružna(ja sam možda kriva osoba za procjenu ljepote pošto sam 99% koncentriran na unutarnji izgled, a tek malu pinkicu na vanjski). Imala je prirodno crnu kosu koju je farbala u bijelo. Nije ostavila neki dojam, zapravo pokrenula je negativan efekt... Drogirala se i voljela droge, bez posebnog razloga(DJECO NEMOJTE UZIMAT DROGE TO VAM NIJE DOBRO, SEX VAM NI DOBAR ZBOG TOG, I MOŽETE UMRIJET). Voljela je ološ i djevojčicu je odbacila iako je ona bila i više nego dobra prema njoj.

Bio sam jako dobro raspoložen, zapravo... Nešto se probudilo u meni jako čudno. Stisnuo sam zube pokušavajući se već u umu prešaltati na govor u ženskom rodu(nemojte me krivo shvatit, volio sam ovo tjelo jer je pripadalo osobi koju sam jako volio, ali... pa nisam ja ovdje pripadao!). Nego taj ženski rod. heh... Sjela sam na klupu do nje. Tek tada sam shvatila da na sebi ima ljetnu haljenicu koja je otkriala gola leđa koja su poplavila od hladnoće(vrijeme: kasna jesen, početak zime, taman za jaknu). Djelovala je tako usamljeno i odbačeno(možda mi srce ipak nije bilo tako ledeno?), kako da je ostavim sada? Uprla je svoje smeđe oči u mene. Bile su one krvave boje kao u samoubojice kad se oprašta sa svijetom(ne planiram vam ispričati sva svoja iskustva preko priče na ovom blogu jer ne želim skretati s radnje, ali ako nekoga zanima imam fejs i volim pričat). Otvorila je usta kao da će nešto reći, ali umjesto toga niz oči počeo je curiti val suza koje su joj razmazivale šminku. Polako sam je primila u zagrljaj, pokušavajući mislima utjecati na nju. Polako su se njeni jecaji smirili. Ništa nisam pitala, niti je ona išta rekla. Skinula sam jaknu(nekim čudom se nisam smrzla, uostalom nije bilo bitno) i prebacila je preko njenih leđa. Lagano je pridržavajući odvela sam je k sebi doma. Skuhala sam vruću čokoladu za obje.

-Jesi li gladna?-

Upitala sam zabrinutim tonom. Na što je ona kimnula.

-Želiš probati nešto novo? Ajmo se kladiti da još nikad nisi probala raclette!-

Rekla sam veselo pokušavajući izmamiti osmjeh. I napokon dobih riječ od nje.

-Nisam.-

-Voliš hrenovke, sir?-

-Da.-

-Vidi što ćemo sad... Prvo ću izvaditi ovo...-

Govorila sam dok sam vadila roštilj za raclette(guglajte da znate o čem pričam, stvarno nemam vremena opisivati i objašnjavati) i svo povrće koje sam imala(masline, feferone, luk, krastavce, gljive...), sir i naravno hrenovke i kruh. Stala sam iza nje i primila je za ruke koje su se još tresle. Sad kad sam smirila njeno plakanje trebala sam nekako unjeti pozitive u nju.

-I sad uzmeš ovu posudicu. Staviš masline i feferone, ili želiš nešto drugo?-

-Ne, dobro je...-

-To će te fino zgrijati. Ugl, staviš sira na to, i staviš ovaj začin gore...-

Sve sam to govorila i radila pomičići njene hladne ruke i radeći s njima. (Dobro da nisam bio u svom muškom tijelu jer bi ovo tko zna kako izgledalo, joj da, nisam napomenuo prije; znao sam za postojanje svog vlastitog tijela, ali u to vrijeme ništa više od toga) Vidjelo se da polako zaboravlja na svoju tugu, to je sada bilo bitno.

-I sada staviš ovu zdjelicu ispod ploče, vidiš tu imaš rupu u koju ide... I onda uzmeš hrenovćicu i staviš na gornju ploču da se peče. A sad ću i ja sebi složiti ovo isto.-

Kad smo počeli jesti ona je tako sporo jela, ruke su joj se tresle.

-Trebaš pomoć s tim?-

To nije bilo pitanje, to je bilo 'me inviteing myself to help'. Vrlo brzim i spretnim pokretima složila sam joj sendvč preliven topljenim sirom(s maslinama i feferonima).

-Sad reci A.-

Poslušala je. I tako sam je nahranila, sebe sam hranila u vremenu dok je ona žvakala. Polako, sve se više smijala na moje tetošenje(kao da je mala beba), ali nije me prekinula.

-Želiš još nešto jesti, piti?-

-Ne.. Ne, hvala.-

Nesigurno je odgovorila.

-Želiš nazvati mamu da dođe po tebe? Ili da te ja otpratim doma?-

-Ja bi... Ja bi još malo ostala.-

-Želiš prespavati? Ne brini nećeš nikome smetati, starci su mi često na putu pa imam slobodan krevet.-

Kimnula je. Oke, priznajem! Vama koji znate tko sam zapravo ovo zvuči kao neki jako perverted friki poziv za sex, ali nije to. Jednostavno sam ona neka zločesto dobra osoba, ovisno kako mi puhne u glavu, a danas sam bio dobar... I da, to je bilo još ono vrijeme kad nisam bio perve.

-Dobro, ajde nazovi mamu da zna gdje si.-

Pružila sam joj svoj mobitel na kojem sam naravno imala broj njene mame(imam dosta brojeva roditelja ljudi s kojima se družim). Morala sam biti sigurna da zove mamu(imala sam razloga za nepovjerenje) pa sam prislonila uho s druge strane mobitela. Nije joj smetalo, stvarno je nazvala mamu i rekla da ostaje kod prijateljice. Nakon toga uslijedila je zabava, od filmova do šminkanja i ostalih pizdarija. Na kraju sam je škakljala(obožavam škakljati ljude hehe) tako da smo zajedno završili na podu moje sobe.

Pao je mrak i zvijezde na mom stropu(rekao sam vam da sam dijete) počele su svjetliti. Osjetila sam kako me zagrlila, stavljajući glavu na moje rame. E krasno sad smo stvarno izgledali poput nekog savršenog gej para, samo mi još fali da se ovo pročuje(just kidding, nije bilo bitno)... Čekala sam da zapi da je prenesem u krevet i da odem u vlastiti krevet. Kao da je osjetila moju namjeru, čvrsto me stegne.

-Nemoj ići. Želim tu spavati, pokraj tebe.-

Okej... Akward! Kolko ja znam imala je dečka(a opet možda je zbog njega plakala)... Zašto se ja zamaram ovakvim mislima? E pa od kad sam ostao sam u ženskom tijelu osim dečki i cure se ljepe za mene kao muhe za govno(krasna usporedba). Sad imam onaj zadovoljan osmjeh na licu. A što se tiče moje seksualne orijentacije... Nje nije bilo... Bio sam fokusiran na duh a ne na tijelo kao što je već rečeno, ali postojao je mali problemčić o kojem ću možda govoriti sljedeći puta. Ja sam jednostavno svima bio brat i sestra i sve što su trebali, ali nisam varao tu jednu osobu za koju nisam bio siguran da uopće postoji. I evo mene govorim vam što nebi trebao. E pa ostatak drugi puta! Hehe. Vratimo se na Snow koja je lagano tonula u san.

-Hvala ti što si sve ovo učinila za mene.-

Bilo je poslijednje što je rekla te noći. Zatvorivši oči pokušavala sam i sama zaspati, ali nešto mi nije dalo. I tada me puklo...

Sve do sada nisam shvatio da me miris njene krvi izluđuje u vrlo negativnom smislu što se ticalo njenog života



Komentari [10]

<< Arhiva >>