Credits.
× design: 082dizajn ©
× html: x
× picture: x
Najljepši cvijet, ljepši i od ruže... oleadner... toliko otrovan da vas može ubiti....

hot boy icon Pictures, Images and Photos

Ja sam onaj koji je preživio. I ovdje pišem. A pišem zato da opustim um. Često pišem u prvom licu kako bi se bolje uživjeli u problem glavnih likova. Nemam se volje ni vremena zamarati gramatikom i nadam se da mi ne zamjeraš Dragi Čitatelju(ako nekoga ipak smeta vrlo rado ću mu poslati post ranije da ga prepraviwink ) .
Okusi moj život, krvavo crveni oleander...


Što je piscu trenutno na umu: povezujem Jibrail i Arb, Ari dječak s moćima, Zaboravljena sjećanja i priče o Damyenu u jednu veliku priču. Ne mogu reći da sam ovo planirao. It just happened. I malo sam loše volje zbog matura koje dolaze. Tak da ne stižem puno pisat.

Ari: dječak s moćima.

Arijan

Boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos

<3.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta
9. Prva riječ na latici cvijeta
10. Prvo slovo druge riječi na cvijetu


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj

Mrzio sam je(Jibrail i Arb part II.)

1. Laži mi ljubavi
2. Stanje stvari
3. Previše drame pretvorilo me u led
4. The hardest ones to love are the onese that need it most
5. U malim stvarima je velika moć
6. Nesan




Zaboravljena sjećanja

1. Ch1.
2. Ch2.
3. Ch3.
4. Ch4.
5. Ch5.
6. Ch6.
7. Ch7.


Fan art

Fan art


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

I'm on a neverending quest to save my girlfriend... Wops! I mean boyfriend. Ftw!.


za one koji me ne poznaju... dajem si jako puno slobode kad je povezano s umjetnosti i također vjerujem da mi duša nema spol pa se nemojte iznendait ako vam se jednom predstavim u ženskom rodu a sljedeći puta počnem govoriti u muškom. ja sam umjetnik. kog smeta nek mi se makne s bloga. joj, da! ako me želite kontaktirati možete me žicat mail u boxu ili mi pošaljite link od svog fejsa pa vas dodam sretan



Icon Pictures, Images and Photos

Boy Site Model Icon Pictures, Images and Photos

Sitemodel Icon Pictures, Images and Photos

cosplay icon Pictures, Images and Photos

me as deidara Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

XANDIR Pictures, Images and Photos

xandir giggle Pictures, Images and Photos

Xandir Icon Pictures, Images and Photos

Strong Xandir Pictures, Images and Photos

HB Xandir Pictures, Images and Photos

Drawn Together Xandir Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Popo Pictures, Images and Photos

Pauza

nemojte mi zamjeriti ali danas neću pričati priču. nije da nemam inspiracije ili događaja, radi se o tome da me toliko stvari muči, a ja još ne mogu ni spavati po noći kako bi skupio snagu za riješiti to. inače ne volim ovako na blogu pričati o svojim problemima(isto kao ni s ljudima) jer smatram da tako nisam ni korak bliže rješenju problema. kako ne mogu zaspati(pokušavao sam) odlučio sam vrijeme iskoristiti i reći vam sve. tko zna, možda ću se bolje osjećati znajući da imam vašu podršku ili.. ili zbog činjenice da sam barem pokušao to izbaciti iz sebe na ovaj tupav način.

preko ljeta skinuo sam se sa svih ovisnosti i bio sam jako jako ponosan na sebe(nisam narkoman, ali kava i alkohol znali su biti problem). prošli tjedan sve sam manje uspjevao spavati, ne znam zašto. ne osjećam previše stresa, niti me nešto posebno šokiralo(oke bio je jedan događaj ali nije dugo trajalo, uostalom bio je posljedica tog što nisam mogao spavati). Spavam na stolu u školi ili na stolu doma i to nije nešto puno, 30min dnevno max. znači ni ne mogu pravo zaspat. oke nemojte me sada ubiti... našao sam jako glupi izlaz... zapravo dogodilo se slučajno. frendica mi je ponudila vodke s nekim sokićem. ne da sam eksao nego sam to popio toliko naglo i luđački da me ona koja inače niš ne kuži pitala jel sve ok. rekao sam joj to za spavanje preskočivši još neke stvari o jednoj osobi. prije nisam pio puno, ali kontinuirano, a sada sam počeo taj alkohol gutat ko vodu(htio sam reći krv al ok...). da neko slučajno ostavi bocu ispred mene to bi nestalo u par sekundi. najgore od svega što sam počeo vjerovat da mi je bolje od toga i da mi se više ne spava. prekjučer sam uspio nekako odspavati sat i pol pa mi je sve došlo do mozga što radim. tako da sam odlučio ne piti više. bojim se da mi netko ne dođe i ne ponudi mi, jer opet ovu noć nisam spavao. što ako prihvatim?(vidi se da nisam ok čim sam počeo s ovim''što ako... što ako..'') od kud da crpim snagu za odbijanje? zbog toga odlučio sam otiči iz hrvatske na par dana. pobjeći malo do mora u italiji(besplatan mi je put al neda mi se objašnjavat sad), možda me zrak tamo smiri i uspijem spavati. dao bog. eh pa poželite mi sreću...

što me to toliko muči? mnogo toga. tek sam sad shvatio koliko stvari iz prošlosti zapravo nisam riješio a mislio sam da jesam. uz njih postoji ta jedna bol u meni koja je konstantna, bila je tu oduvijek i valjda se povećava kad je sve više ljudi može vidjeti u mojim očima. imam toliko problema koje ne mogu riječima izgovoriti a za koje nisam dovoljno mudar da ih sam riješim. u mom životu postoji ta jedna osoba, ali ona je daleko. kad bi mogao naći način da odem do nje, možda bi njoj uspio reći to bez previše riječi... možda bi mi pomogla.... ali daleko je, a ja nemam novaca niti vozačke da odem do nje(žalosno je zapravo da mogu besplatno u italiju a ne mogu u hrv). ponekad joj se bojim pričati o svojim problemima jer imam osjećaj da će oni za nju biti glupi i jednostavni pa će i o meni imati lošju sliku. evo ova misao je jedna od th gluposti. no, o tom ću pričati s njom(možda...).
muči me još nešto... znam da ne postoji čovjek bez mane ali... kad gledam svoje prijatelje, od mene se uvijek traži da poradim na svojim manama, a kad ja njih zamolim-ništa. ja se popravljam oni postaju sve gori. trebao bi im to reći ali prevše ih volim(ili imam samo naviku) i jednostano nebi mogao podnjeti(naročito ne u ovoj depresivnoj fazi koja je nastala zbog nedostatka sna) da odu...

da ne bi mislili, dragi moji čitatelji, da ne mogu spavati zbog ovih problemčića. ti problemi uvijek su samnom(tu i tamo kojeg riješim i nađem novog). ne znam zašto ne mogu spavati, ali znam da mi treba sna. ne želim ići doktoru koji će mi dati tablete. nadam se da će se sve riješiti u italiji. ali... ma shvaćate...

i sad čitam ovo što sam napisao, mogao bi ne objaviti i obrisati post. rekao sam da ću pokušati i ovu zadnju metodu koju toliko ne volim(pričanje o problemu) pa eto. da vidimo hoće li mi pomoći. ako ništa drugo vjerujem da ću dobiti mnogo preporuka što uzati prije spavanja da uspijem zaspati.

I WANT TO SEE HER SO MUCH!blabla



Komentari [7]

<< Arhiva >>