Credits.
× design: 082dizajn ©
× html: x
× picture: x
Najljepši cvijet, ljepši i od ruže... oleadner... toliko otrovan da vas može ubiti....

hot boy icon Pictures, Images and Photos

Ja sam onaj koji je preživio. I ovdje pišem. A pišem zato da opustim um. Često pišem u prvom licu kako bi se bolje uživjeli u problem glavnih likova. Nemam se volje ni vremena zamarati gramatikom i nadam se da mi ne zamjeraš Dragi Čitatelju(ako nekoga ipak smeta vrlo rado ću mu poslati post ranije da ga prepraviwink ) .
Okusi moj život, krvavo crveni oleander...


Što je piscu trenutno na umu: povezujem Jibrail i Arb, Ari dječak s moćima, Zaboravljena sjećanja i priče o Damyenu u jednu veliku priču. Ne mogu reći da sam ovo planirao. It just happened. I malo sam loše volje zbog matura koje dolaze. Tak da ne stižem puno pisat.

Ari: dječak s moćima.

Arijan

Boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos

<3.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta
9. Prva riječ na latici cvijeta
10. Prvo slovo druge riječi na cvijetu


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj

Mrzio sam je(Jibrail i Arb part II.)

1. Laži mi ljubavi
2. Stanje stvari
3. Previše drame pretvorilo me u led
4. The hardest ones to love are the onese that need it most
5. U malim stvarima je velika moć
6. Nesan




Zaboravljena sjećanja

1. Ch1.
2. Ch2.
3. Ch3.
4. Ch4.
5. Ch5.
6. Ch6.
7. Ch7.


Fan art

Fan art


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

I'm on a neverending quest to save my girlfriend... Wops! I mean boyfriend. Ftw!.


za one koji me ne poznaju... dajem si jako puno slobode kad je povezano s umjetnosti i također vjerujem da mi duša nema spol pa se nemojte iznendait ako vam se jednom predstavim u ženskom rodu a sljedeći puta počnem govoriti u muškom. ja sam umjetnik. kog smeta nek mi se makne s bloga. joj, da! ako me želite kontaktirati možete me žicat mail u boxu ili mi pošaljite link od svog fejsa pa vas dodam sretan



Icon Pictures, Images and Photos

Boy Site Model Icon Pictures, Images and Photos

Sitemodel Icon Pictures, Images and Photos

cosplay icon Pictures, Images and Photos

me as deidara Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

XANDIR Pictures, Images and Photos

xandir giggle Pictures, Images and Photos

Xandir Icon Pictures, Images and Photos

Strong Xandir Pictures, Images and Photos

HB Xandir Pictures, Images and Photos

Drawn Together Xandir Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Popo Pictures, Images and Photos

Deveta latica tek otvorenog cvijeta

-Mrtav je, a pitanje je koliko će Manwathiel sada izdržati kad joj je slomljena konekcija s tijelom.-

Azriel je vješto prekrivajući bol gledao ravno u Fabijanove oči.

-Ali...-

U tom trenutku ga prekine stenjanje.

-Ako je mrtav zašto se miče?!-

Vikne Fabijan. Azriel začuđeno pogleda prema malenom ljudskom tijelu.

-Nije moguće, vrat je slomljen...-

Kleknuvši pored tijela položi ruku na vrat. Prvi puta Azriel je probljedio od šoka.

-Ovo nije moguće..-


***

Ležala sam na nečem mekanom, hladnom... Polako sam otvorila oči, bjelina me zabolila pa sam ih brzo zatvorila. Tko sam ja? I gdje sam? Znala sam odgovore na ta pitanja, ali nisam se sjećala... S mnogo muke uspravila sam se na koljena. Polako sam otvarala oči da se priviknu na bjelinu... Kako se to zvalo? To bijelo na čem sam ležala? Snijeg, zar ne? I onda mi se sve vratilo... Padala sam i... Bol, strah... Smrt.. Vruće suze počele su mi kliziti niz lice. U galvi mi se vrtio film mene kako padam i taj zvuk... Taj zvuk!

Sabravši se provjerila sam mogu li micati svaki dio tijela i vrlo mirno, ignorirajući bol, stala sam na noge(na bord) i spustila se do kraja brda.

Vrativši se u apartman i skinuvši tonu odjeće sa sebe promotrila sam se u ogledalu. Cijela desna strana mi je natekla(ruka je bila ko balon)... Sve je bilo ljubičasto plave boje s te strane... Osim vrata. Vrat je imao duku crnu crtu povučenu sa strane.

***

Sjećanja su mi bila polovična, ali snalazila sam se. U glavi mi je cijelo vrijeme bila misao. ''da me Victoria vidi...'' Uz tu misao vezala se neka slika koju nisam znala opisati... Nije me ni zanimalo, samo sam htjela doći u Zagreb, naći gdje držim dnevnik i shvatit tko sam i što se događa(i slikat ruku za svaki slučaj). A zvuk, mi nikad više nije izašao iz glave.. Uvijek je bio tu, kao i pad, kao smrt... Taj zvuk...

***

-Nije moguće da je toliko moćan...-

Azriel odgovori Fabijanu koji je tražio sve moguće razloge zašto i kako.

-Ali zašto...-

Počne opet govoriti Fabijan.

-Zato što on nije onaj koji mislite da je.-

Crna spodoba iza njih odgovori. Fabijan i Azriel naglo se okrenu. Stajali su tamo, lebdeći u zraku...

''... jer nije bilo moguće...''



Komentari [11]

<< Arhiva >>