Credits.
× design: 082dizajn ©
× html: x
× picture: x
Najljepši cvijet, ljepši i od ruže... oleadner... toliko otrovan da vas može ubiti....

hot boy icon Pictures, Images and Photos

Ja sam onaj koji je preživio. I ovdje pišem. A pišem zato da opustim um. Često pišem u prvom licu kako bi se bolje uživjeli u problem glavnih likova. Nemam se volje ni vremena zamarati gramatikom i nadam se da mi ne zamjeraš Dragi Čitatelju(ako nekoga ipak smeta vrlo rado ću mu poslati post ranije da ga prepraviwink ) .
Okusi moj život, krvavo crveni oleander...


Što je piscu trenutno na umu: povezujem Jibrail i Arb, Ari dječak s moćima, Zaboravljena sjećanja i priče o Damyenu u jednu veliku priču. Ne mogu reći da sam ovo planirao. It just happened. I malo sam loše volje zbog matura koje dolaze. Tak da ne stižem puno pisat.

Ari: dječak s moćima.

Arijan

Boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos

<3.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta
9. Prva riječ na latici cvijeta
10. Prvo slovo druge riječi na cvijetu


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj

Mrzio sam je(Jibrail i Arb part II.)

1. Laži mi ljubavi
2. Stanje stvari
3. Previše drame pretvorilo me u led
4. The hardest ones to love are the onese that need it most
5. U malim stvarima je velika moć
6. Nesan




Zaboravljena sjećanja

1. Ch1.
2. Ch2.
3. Ch3.
4. Ch4.
5. Ch5.
6. Ch6.
7. Ch7.


Fan art

Fan art


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

I'm on a neverending quest to save my girlfriend... Wops! I mean boyfriend. Ftw!.


za one koji me ne poznaju... dajem si jako puno slobode kad je povezano s umjetnosti i također vjerujem da mi duša nema spol pa se nemojte iznendait ako vam se jednom predstavim u ženskom rodu a sljedeći puta počnem govoriti u muškom. ja sam umjetnik. kog smeta nek mi se makne s bloga. joj, da! ako me želite kontaktirati možete me žicat mail u boxu ili mi pošaljite link od svog fejsa pa vas dodam sretan



Icon Pictures, Images and Photos

Boy Site Model Icon Pictures, Images and Photos

Sitemodel Icon Pictures, Images and Photos

cosplay icon Pictures, Images and Photos

me as deidara Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

XANDIR Pictures, Images and Photos

xandir giggle Pictures, Images and Photos

Xandir Icon Pictures, Images and Photos

Strong Xandir Pictures, Images and Photos

HB Xandir Pictures, Images and Photos

Drawn Together Xandir Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Popo Pictures, Images and Photos

Crni Labude bijeli

ovih dana slika kod mene je vrlo slična. besciljno zurim u Slatki Greh(čokoladni preljev) i razmišljam. sat kuca iza mene. tu i tamo srknem malo kakaa ili bijele vruće čokolade iz šalice... priča koja je započeta na ovom blogu morat će malo čekati. naime, moje povjerenje u informacije prema kojima pišem bilo je malo poljuljano (i svaki dan je sve više) tako da što dalje pišem to mi je teže. nadam se da mi ne zamjerate ako na par mjeseci prekinem priču... ispričat ću vam duge priče dok čekate da saznam istinu. ... da to bi bilo to...

u ovaj post ću kopirati sve likove iz boxa(da ne moram tražit opet linkove od slika kad nastavim pisat) ak nemate ništa protiv.

ostavljam vam pjesmu(s kojom sam prošle godine išao na natjecanje) kao uvod u moju sljedeću priču. pozdrav mah


Crni labude

Noć
Kamen u vodu pada
Djevojka na obali
Kako je mogla voljeti tog gada?
Pogled u daljinu
Nejasan zvuk
Crno pero što krasi taštinu
Evo ga tamo što prema njoj pliva
Ta djeva bijela poput anđela, je li živa?
Promatra je on iz vode što noćno nebo na sebe preslikava,
i sve zvijezde nebeske
Promatra je i misli:
''Vidiš li mene što živim stopljen s tamom?''
Ona kao da se iz sna prene
Vidje crna labuda
Toliko bje veličanstven da pogled skrene
Začu kako krila širi
Crno perje, od tame skovano
Kapi vode na njemu u dijamante svjetlost mjeseca pretvori
Smogne snage pogledati veličanstven prizor
On raširi krila i s tamom nestade.

Sunčeve zrake otkrivaju što on joj ostavi
Crno pero u kome tama spava
I kristal vodeni
Od kojeg joj dušu ispunjava strava
Uze ona to, crno pero u kosu pričvrsti
Dijamant sjajni oko vrata objesi
Uze ona to i čekaše sljedeću noć
Da noćno sunce- Mjesec zasja
Da je labud crn odvede
Jer ubiše njenog dragog, za drugoga je vjeriti žele
Za licemjerna gada
A ona otrči na jezero jer ne zna što da čini sada.

Pade tako ponovno mrak
Samo mjesec, bez zvijezda na nebu sjaji
Ču lepet krila
On dolazi
Crni labud pored nje
Boja njegova pera poput kose mrtvog dragog
Zelene mu oči gotovo ljudske
Reče ona: '' Vodi me.''
On zapliva, a ona krenu po njegovoj stazi
Sitnim korakom pazivši da po jezerskom cvijeću ne gazi
Potone u duboku vodu
U mulj crn
Ne znade plivati
On je čeka, promatra
Kada napokon zraka joj nestade
Bijela krila raširi
Izroni iz tamnog mulja.

Tamo je i dalje čekaše labud crn- njena ljubav.
Ništa ne shvati
Te joj on govoraše:
'' Gledaj, gledaj ljubljena
Noć bez zvijezda i svu tamu njenu
To život je bez tebe
To smrt je bez tebe
Raširi sada svoja krila
Sada kad ponovno pored mene si
Raširi svoja krila, vrati svjetlost zvijezdama.''
I posluša ona
Krila bijela raširi
Zamahom jednim po nebu zvijezde se prosuše.



Damyen Le Fay

Damon Icon Pictures, Images and Photos


Fabijan

Photobucket


Morgaine

Heise Pictures, Images and Photos


Luna

luis royo Pictures, Images and Photos


Manwathiel

INNOCENT Pictures, Images and Photos

Tridiel

Heise 11996771 Pictures, Images and Photos


Flo(Vatra)

avatar Pictures, Images and Photos


Sedma Sjena

Photobucket


Azriel

Photobucket


Trydil(Zemlja)

Victoria Frances

Tyra

Photobucket


Victoria

Pretty Girl By Heise... I Think Pictures, Images and Photos

Mehla

human Pictures, Images and Photos

Darii

Stephan - Three Pictures, Images and Photos

Mary

DT_Deity small avatar forum Pictures, Images and Photos

Nightmare

Small Demon Pictures, Images and Photos

Snow

small snow elf Pictures, Images and Photos

Žana

blond vampire Pictures, Images and Photos

Helena

Victoria Frances

Lucya

Evil  Gothic Fairy Pictures, Images and Photos

Dinah

Valentina 'Val' Volturi Pictures, Images and Photos

Mihael

Vampire Male 12 Pictures, Images and Photos

Blue

Blue Oceans Pictures, Images and Photos

Tray

Anime demon guy Pictures, Images and Photos

Sergei

judas Pictures, Images and Photos

Lost

judas Pictures, Images and Photos

Juda

Judas Pictures, Images and Photos

Zo-hhaar

anime guy Pictures, Images and Photos

Tija

Photobucket

Sisto

Vampire guy Pictures, Images and Photos

Marko(the nerd)

Vampire guy Pictures, Images and Photos

Elyria

Elyria Pictures, Images and Photos

Black

Vampire Prince Pictures, Images and Photos

Zi-one(Z1)

anime boy Pictures, Images and Photos

Zoa(ili Srce- tako ju Damyen zove)

Dragon Fire Pictures, Images and Photos

Calmantes

Cirden Pictures, Images and Photos

Lik s otoka

elf Pictures, Images and Photos



Komentari [5]

<< Arhiva >>