Credits.
× design: 082dizajn ©
× html: x
× picture: x
Najljepši cvijet, ljepši i od ruže... oleadner... toliko otrovan da vas može ubiti....

hot boy icon Pictures, Images and Photos

Ja sam onaj koji je preživio. I ovdje pišem. A pišem zato da opustim um. Često pišem u prvom licu kako bi se bolje uživjeli u problem glavnih likova. Nemam se volje ni vremena zamarati gramatikom i nadam se da mi ne zamjeraš Dragi Čitatelju(ako nekoga ipak smeta vrlo rado ću mu poslati post ranije da ga prepraviwink ) .
Okusi moj život, krvavo crveni oleander...


Što je piscu trenutno na umu: povezujem Jibrail i Arb, Ari dječak s moćima, Zaboravljena sjećanja i priče o Damyenu u jednu veliku priču. Ne mogu reći da sam ovo planirao. It just happened. I malo sam loše volje zbog matura koje dolaze. Tak da ne stižem puno pisat.

Ari: dječak s moćima.

Arijan

Boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos

<3.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta
9. Prva riječ na latici cvijeta
10. Prvo slovo druge riječi na cvijetu


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj

Mrzio sam je(Jibrail i Arb part II.)

1. Laži mi ljubavi
2. Stanje stvari
3. Previše drame pretvorilo me u led
4. The hardest ones to love are the onese that need it most
5. U malim stvarima je velika moć
6. Nesan




Zaboravljena sjećanja

1. Ch1.
2. Ch2.
3. Ch3.
4. Ch4.
5. Ch5.
6. Ch6.
7. Ch7.


Fan art

Fan art


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

I'm on a neverending quest to save my girlfriend... Wops! I mean boyfriend. Ftw!.


za one koji me ne poznaju... dajem si jako puno slobode kad je povezano s umjetnosti i također vjerujem da mi duša nema spol pa se nemojte iznendait ako vam se jednom predstavim u ženskom rodu a sljedeći puta počnem govoriti u muškom. ja sam umjetnik. kog smeta nek mi se makne s bloga. joj, da! ako me želite kontaktirati možete me žicat mail u boxu ili mi pošaljite link od svog fejsa pa vas dodam sretan



Icon Pictures, Images and Photos

Boy Site Model Icon Pictures, Images and Photos

Sitemodel Icon Pictures, Images and Photos

cosplay icon Pictures, Images and Photos

me as deidara Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

XANDIR Pictures, Images and Photos

xandir giggle Pictures, Images and Photos

Xandir Icon Pictures, Images and Photos

Strong Xandir Pictures, Images and Photos

HB Xandir Pictures, Images and Photos

Drawn Together Xandir Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Popo Pictures, Images and Photos

Priča o zvijezdi i princu

dragi čitatelji znam da često bježim s teme, ali kad ponekad moram napisati neke stvari koje su meni jako bitne. ubrzo ću dobršiti priču o gabrijelu nastaviti priču o damyenu, ali samo na trenutak, samo na ovaj poseban dan, a dan je poseban jer ga posvećujem svojim dvjema princezama želio sam napisati kratku priču. odlučio sam je napisati da vili vukić princezi i zvjezdanoj princezi kažem koliko ih volim, jednu kao sestru drugu kao svoju princezu. nadam se da mi ne zamjerate što ću samo ovaj jedan post skrenuti s priče i ispričati vam ovu bajku koja se zapravo stvarno dogodila(jer ja ne pričam stvari koje se nisu dogodile) počnimo



Jednom davno, u dalekoj zemlji čije ime je tokom vremena postalo zaboravljeno, živio je Nathaniel. On je bio princ cijele te velike zemlje. Bio je bogat i mogao je imati sve što je poželio, no, svoje bogatstvo nije trošio na sebe već na svoj narod koji ga je zbog njegove dobote jako volio. Princeze iz svih kraljevstava svake godine dolazile su kod njega na bal u nadi da će baš njih odabari za svoju suprugu, ali princ nikada nije nikoga izabrao. Počele su kružiti glasnie da princa privlače muškarci i da je zato tako dugo neoženjen. Njega glasine nisu smetale jer ga je mučilo nešto drugo. Naime, princ je bio jako tužan jer je bio zaljubljen u djevojku koju je svake noći sanjao. Slao je ljude da je potraže, ali nikad ju nitko nije mogao naći. Jednog dana, razmišljajući na balkonu svog dvorca princ je donio odluku: sam će otići potražiti tu djevojku. Sljedeće jutro sjeo je na svog konja. Taj konj bio je crniji od tame, očiju srebrnih poput mjeseca. Nitko mu osim Nathaniela nije smio prići. Na njegovom putu princa je pratila i vučica koju je kao mladunče našao ozlijeđenu u šumi i koju je odnio u dvorac i spasio je. Bili su to njegovi najbolji prijatelji. Razlog zašto nije imao prijatelja na dvoru bio je taj što su svi htjeli izvući korist iz svog prijateljstva s vladarem zemlje. 5 dana i noći putovala su tri prijatelja kroz razne šume, kroz razna sela, ali djevojku nisu našli. Nakon što su pretražili cijelu prinčevu zmlju krenuli su pretraživati i zemlje drugih vladara, ali djevojke nigdje nije bilo. Prnc nije gubio nadu sve dok nisu obišli sve tad znane zemlje. Čak su otišli i preko oceana i tražili, ali djevojke nije bilo. Shrvan od tuge i raočaranja princ se odluči vratiti u svoju zemlju. Jedne večeri dok su vučica i konj spavali princ se odluči nakratko odvojiti od njih i prošetati šumom. Imali su još dobrih 10dana puta do njegove zemlje. Lutajući šumom naleti on na čistinu i tamo legne na travu da bi promatrao zvijezde. Jedna zvijezda na nebu činila se nekako nemirna. Ona je naime bila druga od četiri sestre princeza zvijezda. Svakog dana dok je bila skrivena od ljudi promatrala je prinčevu potragu, a svake noći pjevala mu je uspavanku dok je spavao. Kad ga je ove noći uhledala kako plače na livadi, sažali se nad njim i htjede ga podragati po licu i obrisati mu suze. Malo se previše nagnula sa svog nebeskog balkona te je počela padati prema zemlji. Princ je kroz zamućene oči od suza vidio da nešto bijelo pada prema njemu. Uhvatio je to i shvatio da u rukama drži djevojku koju je sanjao. Oči su mu zaiskrile od sreće.

-Ja sam zvjezdana princeza, zovem se Luana i pala sam sa svog zvjezdanog balkona dok sam ti pokušavala obrisati suze. Želim se vratiti kući, hoćeš li mi pomoći hrabri prinče?-

Princ joj odluči pomoći, ali nije znao kako pošto nije znao letjeti. Zvijezda mu reče kako trebaju otići do najvišeg vrha koji grebe nebo. On je prihvati odvesti natrag iako mu se srce slamalo zbog toga što ga je željela napustiti. Pa ipak ne govoreći joj ništa o tome kako je ona zapravo djevojka koju je trežio i zbog koje je plakao posjedne je na svog konja i oni krenu prema najvišem vrhu. Dugo je trajao taj put, ali pošto su sestrice zvijezdicine htjele da se ona što prije vrati osvjetljavale su im i noću put. Jednog sparnog jutra kad su se već počeli uspinjati na veliko brdo zvijezdu ugrize zmija. Princ nije uspio isisati otrov jer se prebrzo širio. Baš tada tu je naišla stara vještica.

-Iscjelit ću je i ona neće umrijeti, ali to ću učiniti tvojom životnom energijom pošto ja još ne želim umrijeti. Ti ćeš živjeti još šest dana, taman da stigneš do najvišeg vrha i vratiš je njenim sestricama.-

Princ je to prihvatio jer bi i tako umro od tuge znajući da ne može biti sa svojom dragom jer je ona zvijezda. Luana je ozdravila i mogli su nastaviti svoj put. Princ se nije odvajao od nje, noćima nebi spavao već bi promatrao njeno lice kao da ga želi urezati u dušu. Vjerna vučica prva je primjetila da svakim danom princ biva sve blijeđi i slabiji. Zabrinuto mu je liznula ruku, a on ju je zagrlio i šapnuojoj da će sve biti uredu. Princeza nije znala što je Nathaniel učinio za nju, niti je znala da je ona ona koju je on toliko tražio. Napokon šesti dan su stigli na najviši vrh. Tek tada je zvijezda primjetila da princ izgleda kao da je jako bolestan. On je zagrli govoreći joj da je sve uredu i neka ide svojim sestricama koje su ionako već previše brinule. I u trenutku kad je zvijezda zakoračila na prvu stepenicu bacila je posljednji pogled na princa u kojeg se tokom vremena bila zaljubila te ga je vidjela kako leži na podu polu mrtav. Tada je čula njegov šapat.

-Ti si ta koju sam tražio.-

Bez razmišljanja ona potrči prema njemu. Njene sestrce zvijezdice s neba rekle su joj kako joj je spasio život. Ona zaplače nad njegovim umirućim tijelom. Uto se vučica pretvori u prekrasnu vilu i obrati se princezi.

-Poljubi ga i tvoj će ga poljubac spasiti, ali ako to učiniš postat ćeš smrtna kao i on i nećeš se moći vratiti sestricama zvijezdicama.-

Princeza baci tužan pogled na svoje sestrice, a one joj kimaju glavama u znak odobravanja. Polako sagne se princeza i poljubi prinčeve hladne usne. Kako je prinčevo tijelo bivalo sve toplije princezina zlatna duga kosa postala je tamno smeđa, njene srebrno plave oči postale su tamnije, al sjaj nisu izgubile. Jedini trag da je nekada bila zvijezda bilo je njeno krhko tijelo i neopisiva ljepota. Princ je pogleda i upita.

-Zbog mene si se odlrekla svog nebeskog balkona?-

-Isto kao i ti, ja sam dugo bila tužna i tražila sam nekoga, ali nikad nikog nisam nalazila. Kad sam počela pratiti tebe na zemlji dobila sam snagu da i sama krenem tražiti, samo što nisam znala da si ti taj kojeg tražim.-

I princ i princeza se zagrle. Nedugo nakon toga oženili su se. Princeza je često s princem išla na najviši vrh razgovarati sa svojim sestricama, a vila vučica ih je pazila na tom putu skupa s prinčevim crnim konjem koji je zapravo bio vilenjak zaljubljen u nju. No, njihovu priču čut ćemo drugi puta, dovoljno je da znate da su svi živjeli sretno i veselo kao što i još danas žive u tom kraljevstvu čije ime je zaboravljeno.



Princess and her Prince Pictures, Images and Photos



Komentari [5]

<< Arhiva >>