Credits.
× design: 082dizajn ©
× html: x
× picture: x
Najljepši cvijet, ljepši i od ruže... oleadner... toliko otrovan da vas može ubiti....

hot boy icon Pictures, Images and Photos

Ja sam onaj koji je preživio. I ovdje pišem. A pišem zato da opustim um. Često pišem u prvom licu kako bi se bolje uživjeli u problem glavnih likova. Nemam se volje ni vremena zamarati gramatikom i nadam se da mi ne zamjeraš Dragi Čitatelju(ako nekoga ipak smeta vrlo rado ću mu poslati post ranije da ga prepraviwink ) .
Okusi moj život, krvavo crveni oleander...


Što je piscu trenutno na umu: povezujem Jibrail i Arb, Ari dječak s moćima, Zaboravljena sjećanja i priče o Damyenu u jednu veliku priču. Ne mogu reći da sam ovo planirao. It just happened. I malo sam loše volje zbog matura koje dolaze. Tak da ne stižem puno pisat.

Ari: dječak s moćima.

Arijan

Boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos

<3.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta
9. Prva riječ na latici cvijeta
10. Prvo slovo druge riječi na cvijetu


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj

Mrzio sam je(Jibrail i Arb part II.)

1. Laži mi ljubavi
2. Stanje stvari
3. Previše drame pretvorilo me u led
4. The hardest ones to love are the onese that need it most
5. U malim stvarima je velika moć
6. Nesan




Zaboravljena sjećanja

1. Ch1.
2. Ch2.
3. Ch3.
4. Ch4.
5. Ch5.
6. Ch6.
7. Ch7.


Fan art

Fan art


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

I'm on a neverending quest to save my girlfriend... Wops! I mean boyfriend. Ftw!.


za one koji me ne poznaju... dajem si jako puno slobode kad je povezano s umjetnosti i također vjerujem da mi duša nema spol pa se nemojte iznendait ako vam se jednom predstavim u ženskom rodu a sljedeći puta počnem govoriti u muškom. ja sam umjetnik. kog smeta nek mi se makne s bloga. joj, da! ako me želite kontaktirati možete me žicat mail u boxu ili mi pošaljite link od svog fejsa pa vas dodam sretan



Icon Pictures, Images and Photos

Boy Site Model Icon Pictures, Images and Photos

Sitemodel Icon Pictures, Images and Photos

cosplay icon Pictures, Images and Photos

me as deidara Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

XANDIR Pictures, Images and Photos

xandir giggle Pictures, Images and Photos

Xandir Icon Pictures, Images and Photos

Strong Xandir Pictures, Images and Photos

HB Xandir Pictures, Images and Photos

Drawn Together Xandir Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Popo Pictures, Images and Photos

The ultimate drama

Teo dotrči pred ogledalo.

-Nathaniele, pokaži mi kako da te oslobodim spona koje ti brane govoriti.-

Odjednom u ogledalu se pojavi još jedan lik Tea i okrene se leđima. Počne britvicom urezivati rune u pentagram. Kad je završio Teo ih pogleda.

-Ali to bi me ubilo.-

Lik kimne.

-Ti prokleti demone! Samo me želiš ubiti! A ja sam ti htio pomoći! Mrzim te! Nikad te neću osloboditi! Nikad!-

Počne vikati Teo na odraz, usput udari šakom u ogledalo(koje nije puklo kao u filmu) i onda ljutito izađe iz sobe. Na hodniku naiđe na oca.

-Šta je pederčino?! Šta se tolko dračiš?!-

Teo sikne na što ga otac udari.

-Zašto me toliko mrziš, oče, što sam učinio?!-

-Zašto te mrzim?! Ti si ubojica! Ubio si majku pri porodu! I kad su te tvoj stariji brat i sestra vozili doma dok sam ja uređivao stvari za njen pokop ti si im donio smrt! Ti, nesrećo jedna, sotono jedna si skrivio njihovu smrt!-

-Imao sam brata i sestru?-

-Da, i tog dana kad su te vozili dogodila se prometna nesreća i samo si ti preživio! Ti si ih ubio demone prokleti!-

-Ali...-

-Miči mi se s očiju!-

Teu još nije sve došlo do mozga i jednostavno otrči iz kuće. Šetao je prašnjavom ulicom ne shvaćajući što se upravo dogodilo... Nitko ga nije volio... On je samo donosio smrt... Nije više želio žijeti...

Odjednom zazvoni njegov mobitel. Jedva se pribere i javi.

-Što je bilo Teo?-

Zabrinuto upita gđa Pulip. Teo joj ispriča sve o ocu, o Nathanielu, o Mihaelu...

-Zašto mi izmišljaš priče Teo?-

-Ali ne izmišljam, istina je.-

-Ne Teo, ti izmišljaš. Želiš pažnju i izmišljaš sve po redu.-

-Ne vjerujete mi zbog Nathaniela?-

-Slušaj me dobro Teo, doći ću za koji dan u metropulu i onda ćemo zajdeno otići do jedne ustanove...-

-Nazivate me ludim?!-

-Teo, upravo si priznao da želiš spavati s mojim sinom, ne znaš se nositi sa svojim homoseksualnim mislima i izmišljaš demone i slično. Ako te otac tuče i ako je istina što si rekao o njemu onda bi već odselio od tamo.-

-Ne razumijete me niti mi ne vjerujete.-

-Dosta si izmišljao Teo, želim razgovarati s tvojim roditeljima.-

-Kako bi razgovarali s mojim roditeljima kad mi je majka mrtva, a otac alkoholičar?!-

-Teo...-

-Slušajte me dobro: ne želim vas ikad više vidjeti ni čuti, hvala što ste mi učinili život sretnijim na tren, ali sad želim da odjebete! Mrzite me jer ja mrzim vas! Vjerovao sam vam! Ostavili ste me! Sretan vam ostatak života!-

I s tim riječima poklopi joj slušalicu. U ovom trenu nije mogao racionalno razmišljati, samo je želio pobjeći od svega što se događalo. Vrati se kući i uzme britvicu.

-Pa Nathaniele, čini se da ćeš ipak dobiti svoju slobodu...-

Reče ogledalu i počne urezivati rune mumljajući nekakvu čaroliju. Njegovo meso plakalo je krv dok ga je rezao, a on je plakao od sreće. Biti će slobodan od Nathaniela, od života... Napokon dovrši urezivanje runa. Leđa su mu bila gotovo crna od količnine krvi koja se slijevala niz njih.

-Infermo!-

Promrmlja kralj inkantacije glasnije i cijeli pentagram se zapali. Gorio je, a nije osjećao bol. Osjećao je olakšanje. Bio je jako sretan što je sve gotovo. Polako je gubio svijest zbog gubitka krvi. Vidio je Nathaniela kako ga pridržava i nježno polaže na pod kupaonice. To anđeosko lice mu se nasmješi.

-Hvala ti.-

Reče i zatim nestane u vatri koja je sad obuzela Teovo tijelo. ''Valeria će me dići iz mrtvih i ubiti opet zbog ovoga'' Nasmješio se svojoj zadnjoj misli prije nego ga je obuzela tama.



****


Oke, oke, znam ovo je bilo fakat naglo i dramatično i što sve ne. Naime, nije mi se više dalo razvlačiti radnju pa odlučih to privesti kraju. Naravno još nije gotovo. Još postoji šansa za sretan završetak. No dosta o tome. Ono što vam htjedoh reći, dragi Čitatelji, je da napravih novi blog. Jedan blog mi jednostavno nije dovoljan za ispričati sve priče. Svaki dan srećem ljude koji mi ispričaju svoje boli, svoj život, ljude koji me inspiriraju, a ja jednostavno ne stignem sve zapisati. Nebi bilo pravedno da nečja priča bude zaboravljena ili neispričana zato ću se potruditi da ih sve ispričam ovdje i na novom blogu: Buđenje!!!
Nadam se da ćete naći vremena za svratiti i pročitati sve priče kako nebi bile zaboravljene.

Pozdrav,

Vaš D.



Komentari [7]

<< Arhiva >>