Credits.
× design: 082dizajn ©
× html: x
× picture: x
Najljepši cvijet, ljepši i od ruže... oleadner... toliko otrovan da vas može ubiti....

hot boy icon Pictures, Images and Photos

Ja sam onaj koji je preživio. I ovdje pišem. A pišem zato da opustim um. Često pišem u prvom licu kako bi se bolje uživjeli u problem glavnih likova. Nemam se volje ni vremena zamarati gramatikom i nadam se da mi ne zamjeraš Dragi Čitatelju(ako nekoga ipak smeta vrlo rado ću mu poslati post ranije da ga prepraviwink ) .
Okusi moj život, krvavo crveni oleander...


Što je piscu trenutno na umu: povezujem Jibrail i Arb, Ari dječak s moćima, Zaboravljena sjećanja i priče o Damyenu u jednu veliku priču. Ne mogu reći da sam ovo planirao. It just happened. I malo sam loše volje zbog matura koje dolaze. Tak da ne stižem puno pisat.

Ari: dječak s moćima.

Arijan

Boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos
boy icon Pictures, Images and Photos

<3.


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Vatra(Damyen)

1. Zaviriti u tajne oleandera
2. Sitna slova zapisana na laticama otrovnoga cvijeta
3. Prva latica prvoga cvijeta
4. Krv na drugoj latici prvoga cvijeta
5. Latice davno uvenulih cvjetova
6. Cvijeće je lijepo čak i kad je uvenulo: prva latica uvenulog cvijeta
7. Druga latica uvenulog cvijeta
8. Treća latica uvenulog cvijeta: sam u gomili
9. Četvrta latica uvenulog cvijeta: krv na kruni
10. Cvijet koji počinje venuti
11. Prva latica cvijeta koji počinje venuti
12. Druga latica cvijeta koji počinje venuti
13. Treća latica cvijeta koji počinje venuti
14. Prva latica tek otvorenog cvijeta
15. Druga latica tek otvorenog cvijeta
16. Treća latica tek otvorenog cvijeta
17. Četvrta latica tek otvorenog cvijeta
18. Peta latica tek otvorenog cvijeta
19. Šesta latica tek otvorenog cvijeta
20. Sedma latica tek otvorenog cvijeta
21. Osma latica tek otvorenog cvijeta
22. Deveta latica tek otvorenog cvijeta
23. Crni Labude bijeli

Nastavak Damyena(Rat) možete pratiti na blogu koji pišem se sekom: Brat i sestra
Poglavlja:
1. Gorući grm oleanderova cvijeta
2. Slova koja se tek ispisuju na latici cvijeta
3. Prvo ispisano slovo na cvijetu
4. Drugo ispisano slovo na latici cvijeta
5. Treće slovo na latici cvijeta
6. Četvrto slovo na latici cvijeta
7. Peto slovo na latici cvijeta
8. Šesto slovo na latici cvijeta
9. Prva riječ na latici cvijeta
10. Prvo slovo druge riječi na cvijetu


Osobno

1. Pauza

Gabrijel

1. Upaliti svijeću- uvod
2. Tamni krakovi
3. Buđenje demona
4. Bik
5. Vuk koji leti, bode otrovom i kreće se nečujno i brzo poput sjene
6. Ljubav na brežuljku
7. Demon i Vatra
8. Lovac je rođen
9. Barijera
10. Otrovna strijela
11. Kraj Gabrijela i pričica o muhi


The story of Nathaniel

1. Nova priča again
2. Gđa Pulip
3. Obitelj
4. Rastanak
5. O kakav si covjek ti da zakriljen u noci o tajnu mi se spotices
6. The ultimate drama
7. Suzica za kraj

Mrzio sam je(Jibrail i Arb part II.)

1. Laži mi ljubavi
2. Stanje stvari
3. Previše drame pretvorilo me u led
4. The hardest ones to love are the onese that need it most
5. U malim stvarima je velika moć
6. Nesan




Zaboravljena sjećanja

1. Ch1.
2. Ch2.
3. Ch3.
4. Ch4.
5. Ch5.
6. Ch6.
7. Ch7.


Fan art

Fan art


Kratke pričice

1. Priča o zvijezdi i princu
2. Kraj Gabrijela i pričica o muhi
3. Jibrail i Arb part I.

I'm on a neverending quest to save my girlfriend... Wops! I mean boyfriend. Ftw!.


za one koji me ne poznaju... dajem si jako puno slobode kad je povezano s umjetnosti i također vjerujem da mi duša nema spol pa se nemojte iznendait ako vam se jednom predstavim u ženskom rodu a sljedeći puta počnem govoriti u muškom. ja sam umjetnik. kog smeta nek mi se makne s bloga. joj, da! ako me želite kontaktirati možete me žicat mail u boxu ili mi pošaljite link od svog fejsa pa vas dodam sretan



Icon Pictures, Images and Photos

Boy Site Model Icon Pictures, Images and Photos

Sitemodel Icon Pictures, Images and Photos

cosplay icon Pictures, Images and Photos

me as deidara Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

hot boy icon Pictures, Images and Photos

XANDIR Pictures, Images and Photos

xandir giggle Pictures, Images and Photos

Xandir Icon Pictures, Images and Photos

Strong Xandir Pictures, Images and Photos

HB Xandir Pictures, Images and Photos

Drawn Together Xandir Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Funny Pictures, Images and Photos

funny icon Pictures, Images and Photos

Popo Pictures, Images and Photos

Nesan

Nisam više mogao.. Nisam više želio... Nisam odustao od nje... Ali pustio sam je.. Kad nešto voliš pustiš to. Ako te voli vratit će se... Pustio sam je neka odraste kao što su i mene u davnini pustili ''oni''. I tek sam sada svjestan da još uvijek imam jako daleko do trenutka kad ću biti odrastao... Bio sam tužan.. Jako tužan... A tek mjesec dana kasnije kad se dogodio raskol... Kad sam je skroz pustio, jer nisam odmah imao snage za pustiti je skroz... Gledao sam naš posljednji razgovor na fejsu. Mjesec dana je prošlo od one svađe i sve je izgledalo kao da smo se pomirili, da je sve ok... Došla je u u moj grad u bolnicu i posjećivao bi je svaki dan dok se nisam teško razbolio. Rigao sam sve što bi pojeo i popio. To je trajalo danima i na žalost nisam je više mogao posjećivati(što je vjerojatno razveselilo njenu sestru koja mi je u međuvremenu prijetila neš da je sesmem posjećivat).. Ona je naravno sve to uvrnula kao da je ja ne želim posjećivati. Da je znala da sam svaki dan kasnio u školu zbog nje... Da sam svoj mali džeparac istrošio da joj kupim čokoladu.. Dosta mi je bilo ove drame. Naš posljednji razgovor:

Arb
jesi tu?

..
Ja
Yes my lady

..
Arb
can I say somethin'?

..
Ja
You may

..
Arb
Trebala sam jucer ici doma. I znas ostala sam do ponedeljka zbog tebe. Znam da si bolesna i da nemozes doc,al nemoj mi govorit da me zelis vidit onda kada odem doma jer cu se naljutit. Znam da nisi jako bolesna. Sigurno mozes sjedit tu i bit par sati samnom. Necu te pojest. Nemoras mi dolazit ak neces al mi sam reci barem. Da znam. Bolje mi je kada znam. Ovako kad me ignoriras i glumis neznam ni ja sto nije uredu. Da ti je stalo imalo nasla bi malo vremena za mene i dosla pricat samnom. Nece me bit 4mj. Nisi uredu. Htjela sam vidit kak ce bit dalje i sve al nema te. I ispadam tako jadna kad ti to govorim al to radim jer sam još tu. I stignes doci.
..
Arb
Nije uredu ovo. Jadno je. Udaljit ću se od svega ako ne dodes popricat samnom.
Nevolis me nimalo.

..
Ja
Nije uredu to kako se ponasas. Ja lezim u krevetu od srijede. Ne jedem. Malo pijem. Vrti mi se kad idem do wca. Vrti mi se kad gledam. Lose mi je. I ti to izvrces.
I onda cu ja ispast zla i pokvarena. Sebicna. Psihopat. Bolesna u mozak. I slicno
Uostalom sta ce ti nakaza koja nema osjecaja i koja ti nanosi bol.. Sta cu ti ja

..
Arb
Da. Vrti ti se kad gledas i umires a na fejsu si. Gle Jibrail oke je. Sve 5. Pazi šta sam rekla. Od sad riječi pretvaram u djela. Neču više niš očekivat i htjet. Lijepo se mičem.

Nemoras doc. Nemoras. Ozdravi. Nemoj slucajno da ti bude gore jer neces bit sposobna cak ni poruke pisat.

..
Ja
Ne mogu vise spavat pa sam prek moba na fejsu. Lezim i pisem da ne mislim o mucnini. Ti to izvrci koliko god zelis. I mrzi me i budi ljuta.
Ta nisi mi robinja da te moram tjerat na nes. Ponasaj se kako zelis. Bog ti je dao slobodu. Ja ti je dajem.

..
Arb
Nisam ljuta. Razocarana sam kao dijete kad otkrije da ovaj svijet nije dobar. Sve sam sigurnija u to da vise nikome nedam svoj volim te ili išta takvo vrijedno. Sve zbog takvih kao ti sto me tako ruzno razocaraju. Uvijek je tako. Kao sto sam se njima zahvalila, tako ću i tebi. Hvala ti.

..
Ja
Nema na cemu. Uvijek sam vam ma usluzi, damo

..
Arb
Tko zna...možda jednog dana kad prohodam me vidiš po Zagrebu kako trčim svojim nogicama sa svojim prijateljima negdje po sladoled. Možda tada poželiš trčat zamnom kao što sam ja radila slično dok sam bila sad u Zg-u i stalno te čekala. Trčala za tobom. Tko zna. Karma je slatka poput tog sladoleda za kojim ću trčat uskoro:) uživaj i hvala još jednom. papa

..
Ja
Ostat ces sama ako ne promjenis svoje nacine. I takoder ce ti se sve lose vratiti ili ti se vraca tvojim sadasnjim stanjem. I wish it wus different and i could help you
Ali ti si jedina koja moze sebe spasiti sad. Hrabrost, razboritost, pravednost,umjerenost.. Sjeti se

..

***

15 godina kasnije...

Svijet se promijenio. Progonili su nas, no sada to nije bitno.. Napisao sam knjigu o tim progonima.. Neobjavljenu knjigu: Ari, dječak s moćima. Trebala je biti objevaljena ukoliko mi se nešto dogodi. Obični ljudi još nisu znali.. Lutao sam među njima... Nakon 15.godina sudbina je odlučila još me jednom staviti pred njeno lice.

-Arb...-

Kolica su se polako okrenula. Njena bolest bila je izlječena i potpuno prenesena na mene mojim spelom, ali ona još nije mogla hodati.. I sama si je bila kriva, ali i dalje je bila zatupljena svojim vlastitim glupostima da bi to shvatila. Ta samo je trebala opalit onaj jedan kliker u glavi i sve bi se promjenilo.. Hodala bi! Žalio sam je zbog njene gluposti... Zbog njenog sljepila da shvati stvari... Ta sudbina joj je dala bolesno tijelo i mene da ga izliječim zato da bi nešto naučila, a ona nije naučila ništa. Barem je oko vrata još uvijek nosila onaj kamenčić... To me razvedrilo i obavilo moje srce toplinom.. Smanjilo riječi prijekora koje sam izricao u svome umu... Nosi li ga ona jer ne može preći preko opsesije samnom ili zato jer me voli pa ne želi da me boli(jer znala je ona što je taj kamenčić...)? A zašto ja oko ruke imam narukvicu koju mi je dala? Ona jest jedno od moje djece koje nosi u srcu. Zato... Svijet se promijenio... Ja sam se promijenio. Pružio sam joj bilježnicu koju mi je dala još davnih dana na ispunjavanje... Njene oči bile su krvave od suza. Nije razumjela... Ili je u tom trenu na tren vidjela onaj kliker koji treba oplaiti? Šutke smo krenuli. Odjednom se začuju povici. Iza ugla je gorjela zgrada.

-Doviđenja Arb...-

Bilo je to zadnje što sam rekao prije nego li sam otrčao u vatru. Ona je zabezeknuto gledala zamnom da bi tek kasnije shvatila da se žena pored nas derala da joj je dijete još u zgradi. Kro sve prozore šikljala je vatra, nije bilo šanse da nešto preživi. Začuje se gomila uzdaha kada nešto zamotano u deku izleti kroz prozor i padne na trampolin od vatrogasaca. Bilo je to ženino dijete. I tog trena se zgrada uruši... Skupa samnom unutra... Lanci koji su me stezali nikad nisu bili čvršći..

***

Mrak. Glas.

-Ti zmijo, Lucifere!-

U tom mraku bila je neka svjetlost.. Kad sam shvatio tko lebdi iznad mene pokušao sam je dohvatiti rukom...

-Sireno...-

I opet tama... A želio sam je dotaknuti... Ona...

Glas.

-Zavodiš riječima...-

Bio je to šapat, a onda.. Tama je trajala... Čuo sam zvona. Plač... Izražavanje sućuti... Razaznao sam plač svojih roditelja i obitelji, svoje sestre i braće... Razaznao sam i Arbin šapat.. Shvatila je.. Napokon je shvatila. Suza mi je kliznula niz obraz od sreće... To znači da će prohodati... Hoće li se sjetiti kako sam joj govorio da se ne smije gristi na kraju kad je odslijepim? Unutrašnjost lijesa bila je zagušljiva... Rosa.. Svirala mi je moju uspavanku... Na mom pogrebu.. Pred svima.. Nadao sam se da će je čuti netko poznat i da će prepoznati njen talent... Bio sam živ, prisutan u lijesu, ali nisam se mogao pomaknuti... Nisam ništa vidio... A onda.. Prije nego li sam ponovno pao u mrak začuo sam jedan tihi jecaj... I ona je došla... Djevojka ružinih usana... Ona zbog koje sam na kraju bio ovdje...

-Znam Sireno... Obećao sam...-

Uputio sam joj te riječi...


***

Jibrail
Emo Boy Icon shopping_mania4ka Pictures, Images and Photos

Rosa

Icon Pictures, Images and Photos

Arb
emo girl icon Pictures, Images and Photos

Demi

Demi Lovato Dorky Nerd Glasses Icon Pictures, Images and Photos

Ajwen

Miyavi icon - Nerd Pictures, Images and Photos

Anaksagora

Nerd Pictures, Images and Photos



Komentari [3]

<< Arhiva >>